۱۳۸۹/۰۱/۲۰

420

بچه شمال معجزه بشه سالی یه بار دریا رو ببینه. مملکته داریم؟

۱۲ نظر:

  1. مثل مشهدی ها که سالی یه بار حرم نمیرن .ولی از جاهای دیگه ایران مردم حرم رو پر می کنن .

    پاسخحذف
  2. طرف کرایه دویست تومنی میخاد سیصد بگیره، اعتراض هم میکنی یه جوری نگاه میکنه انگار اون مارو آره. مملکته داریم؟

    پاسخحذف
  3. شما هم دیگه بی مزه شدین
    آخه این که طرف نمی ره دریا چه ربطی داره به مملکت
    اولا خیلی بهتر بودین
    منم همیشه همه مطالبتونو دنبال می کردم
    امام دیگه شورشو دراوردین
    سوژه ندارین مجبور نیستین بچه بازی در بیارین
    من واسه خودتون می گم

    پاسخحذف
  4. آره والا. من که شما ، دانشگاه قبول شدم گفتم درسا رو حین شنا کردن تو دریا میخونم! ولی دریا که نرفتیم هیچ ، آب خونمون هم هی قطع میشد حموم هم نمیتونستیم بریم! مملکته داریم؟

    پاسخحذف
  5. چرا باید شوهر "پیدا" کرد ، اما زن "گرفت" ؟!! مملکته دارین ؟ D:

    پاسخحذف
  6. ما تهرانی ها بدتر. کی میدونه تهران دیدنیهاش چیه و کجاست؟

    پاسخحذف
  7. بی مزززززززززززه!!

    اییشششش

    پاسخحذف
  8. ات حسام و ناشناس آخری: نخون داداش، مجبورت نکردن که

    پاسخحذف
  9. آخ تي بلا مي سر ، من تِره غش بوگوفتي؟؟

    پاسخحذف
  10. طرف با اصرار وبلاگ رو دنبال می کنه و هی کامنت می ذاره دارید بی مزه میشید! مملکته داریم؟

    پاسخحذف